Tietopankki   /   Usein kysytyt kysymykset (UKK)

Laskutus UKK

Lähetetty 15 December 2021 07:42 pm

Tältä sivulta löydät Usein Kysytyt Kysymykset liittyen laskutukseen. 

Kysymys: En voi maksaa laskua eräpäivänä, voiko laskun eräpäivää siirtää?
- Kyllä voi. Muista olla yhteydessä asiakaspalveluun ennen eräpäivää. Kuluttajilla eräpäivä siirtyy 14 päivää (yrityksillä 7 päivää).

Huomautus! Jos eräpäivä on jo ylitetty, eräpäivää ei siirretä. Kuluttajalla on 14 päivää (yrityksellä 7 päivää) aikaa maksaa erääntynyt lasku ennen kuin lähetämme muistutuslaskun sisältäen 20€ + viivästyskorot (mainittu myös laskussa)

Kysymys: Mitkä on Fleron ja LGFI:n laskujen eräpäivät?

- Käytämme eräpäiviä seuraavasti: 

Kuluttajat:
Maksuaika 14 päivää tai pidempi. 

Yritykset (Y-tunnukselliset):
Maksuaika 7 päivää. (Ellei maksuehtoa ole määritetty asiakkaan toimesta.) 

Kysymys: Maksoin liikaa, mitä teen?
- Liikamaksusta otamme automaattisesti yhteyttä asiakkaaseen heti kun huomaamme asian kirjanpidossa.
Voit myös ilmoittaa siitä meille [email protected]  

Kysymys: En ole saanut sovittua laskua, mistä saan sen?
- Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Saat kopion laskusta sähköpostiisi. 
[email protected] tai myyjääsi ([email protected]

Kysymys: Sain teiltä laskun, vaikka en ole tilannut mitään.
Ilmoita siitä välittömästi asiakaspalveluumme ja tuhoa lasku. Joskus laskun yhteystiedot voivat olla virheellisiä tai kirjoitettu väärin.

Asiakaspalvelun tavoitat: 
Sähköposti: [email protected]
Puhelimitse: 010 319 7470

Kysymys: Mikä on perintätoimistosi?

-
Perintätoimisto Perintäritari Oy
Sähköposti: 
[email protected] 
Verkkosivu: www.perintaritari.com


Jos sinulle herää lisää kysyttävää laskutukseen liittyen. Lähetä sähköpostia [email protected]!